لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 28 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
مدیریت استراتژیک درصنایع کوچک و متوسط ) SMEs (
کلیات
مقدمه و تعاریف
1
مدل مدیریت استراتژیک در صنایع کوچک ومتوسط
3
تدوین استراتژی در صنایع کوچک و متوسط
4
اجرای استراتژی
5
6
کنترل استراتژیک در کسب و کار های کوچک و متوسط
الگوی مدیریت استراتژیک
2
اصطلاحات کلیدی در مدیریت استراتژیک
7
موسساتی هستند که با میزان متفاوتی از سرمایه ،نیروی کار،وحجم محصولات یا گردش جاری بعنوان اجزای حیاتی رشد در اقتصاد جهانی ایفای نقش می نمایند .این بنگاهها اغلب بر منابع داخلی متکی بوده برروند رشد اشتغالزایی کمک می نمایند
بنگاههای کوچک و متوسط در اقتصاد کشورها از اهمیت ویژه ایی برخوردار می باشد . نقش این بنگاهها نه فقط به جهت تعدد و تنوع فعالیت آنها ، بلکه بدلیل مشارکت اینگونه بنگاهها در کلیه وجوه اقتصادی نظیر مشارکت در توسعه منطقه ای ، اشتغالزایی ، نوآوری توسعه صادرات و ایفای نقش مکمل صنایع بزرگ ، حا ئ ز اهمیت می باشد
Small & Medium Size Enterprises (SMEs)
نقش بن گ اههای کوچک و متوسط
اشتغالزایی
توسعه تجارت بین الملل
مشارکت در توسعه منطقه ای
بستر سازی برای توسعه مهارتها ونوآوریهای کارآفرینانه
تعريف مديريت استراتژيک
استراتژي مجموعه كاملي از سياست و
اهداف معين و مشخص يك مؤسسه است .
استراتژي را به عنوان تعيين آماج و هدفهاي درازمدت در مؤسسه و براي
تحقق پذيري اين آماج تخصيص دادن منابع موردنياز و آماده كردن
برنامه هاي فعاليتي مناسب تعريف مي كند .
«تايلس» (Tilles)
« آ.د. چندلر» A.D.Chandler